dimarts, 23 d’abril del 2013

ANA MARÍA SHUA: UN SANT JORDI AVANÇAT / UN SANT JORDI ADELANTADO








Aquest any a La Microbiblioteca l'emoció del llibre i la rosa de Sant Jordi es van avançar al dia 20.

Dissabte passat Ana María Shua va omplir la Sala Salvador Allende de la Biblioteca Esteve Paluzie per presentar el seu primer llibre de contes publicat a Espanya "Contra el tiempo" (Páginas de Espuma, 2013).





*Ana María Shua i / y Ginés S. Cutillas. Fotografia cortesia de Susana Camps.


Amb la magnífica presentació de l'escriptor, i membre del consell de redacció en la nova etapa de la revista QuimeraGinés S. Cutillas, Ana María Shua va encandilar el públic amb el seu tarannà afable i proper.
La literatura, la microficció, el conte i l'estima a l'art i ofici d'escriure van omplir La Microbiblioteca en un horari inèdit per a la presentació d'un llibre.









Ana María Shua encara que reconeguda, sobretot a Espanya, com la "reina del microrelat" (títol del qual no pensa abdicar), és autora de contes, novel·la i ha rebut varis premis internacionals per la seva producció literària infantil i juvenil.
Ani ens va recordar la importància de les bones lectures i el seu hàbit diari d'escriure cada dia. I que llegir i escriure, binomi indissociable, la van atrapar de ben petita, però no com un hàbit sinó com una addició que no s'ha pogut mai curar.







*D'esquerra a dreta / de izquierda a derecha : Jesús Esnaola, Mónica Sempere, 
Xavier Blanco, Paz Monserrat i / y Miguelángel Flores.



L'acte va contar amb la lectura de microrelats seleccionats de l'autora a càrrec de Paz Monserrat, Mònica Sempere, Xavier Blanco, Jesús Esnaola i Miguelángel Flores, tots ells escriptors de microrelats. Apart de la tria de textos d'Ana María Shua van explicar el perquè de la seva elecció i van demostrar el coneixement i estima de la seva obra.








Volem donar les gràcies al públic assistent, als lectors i lectores dels microrelats, a l'equip de la Biblioteca Esteve Paluzie, a Ginés S. Cutillas per prestar-se sempre a col·laborar amb La Microbiblioteca, a Juan Casamayor i Páginas de Espuma i a Ana María Shua, per com escriu i per ser com és. Moltes gràcies.

Bon Sant Jordi!













Este año en La Microbiblioteca la emoción del libro y la rosa de Sant Jordi (23 de abril, día del libro y patrón de Catalunya) se avanzó al día 20.

El sábado pasado Ana María Shua llenó la Sala Salvador Allende de la Biblioteca Esteve Paluzie para presentar su primer libro de cuentos publicados en España Contra el tiempo (Páginas de Espuma, 2013).





*Ana María Shua i / y Ginés S. Cutillas. Fotografia cortesia de Susana Camps.



Con la magnífica presentación del escritor, y miembro del consejo de redacción en la nueva etapa de la revista QuimeraGinés S. CutillasAna María Shua encandiló el público con su personalidad afable y cercana.

La literatura, la microficción, el cuento y el amor por el arte y oficio de escribir llenó La Microbiblioteca en un horario inédito para la presentación de un libro.







Ana María Shua reconocida, sobretodo en España, como la "reina del microrrelato" (título del cual no piensa abdicar),  también es autora de cuentos, novela y ha recibido varios premios internacionales por su producción literaria infantil i juvenil.
Ani nos recordó la importancia de las buenas lecturas y su hábito diario de escribir cada día. Y que leer y escribir, binomio indisociable, la atraparon de bien pequeña, pero no com un hábito sino com una addición que no ha podido nunca curarse.






*En primer terme / en primer término Jesús Esnaola; dempeus / de pie Miguelángel Flores i tot seguit / y a continuación Xavier Blanco, Paz Monserrat i / y Ana María Shua.


El acto contó con la lectura de microrrelatos seleccionados de la autora a cargo de Paz Monserrat, Mònica SempereXavier Blanco, Jesús Esnaola Miguelángel Flores, todos ellos escritores de microrrelatos. Aparte de la selección de textos de Ana María Shua explicaron el porqué de su elección y demostraron el conocimiento y estima de su obra.





*La Directora de la Biblioteca Esteve Paluzie, Berta Cama, fent entrega d' / entregando 
una rosa de Sant Jordi a Ana María Shua.



Queremos dar las gracias al público asistente, a los lectores y lectoras de los microrrelatos, al equipo de la Biblioteca Esteve Paluzie, a Ginés S. Cutillas por prestarse siempre a colaborar con La Microbiblioteca, a Juan Casamayor y Páginas de Espuma y a Ana María Shua, por como escribe y por ser como es. Muchas gracias.

¡Feliz día del libro!

Bon Sant Jordi!