divendres, 25 de juliol del 2014

AUDIOMICROS (18), ANTONIO SERRANO CUETO










Finalitzem la secció d'audiomicrorelats de la temporada amb dos microrelats de l'escriptor Antonio Serrano Cueto.

Conjuntament amb les dedicatòries, els audiomicrorelats és una de les seccions del blog més personal i més estimades, ja que ens acosta als autors i autores a La Microbiblioteca, i de La Microbiblioteca a tots vosaltres. A la tornada d'estiu, més.




Antonio Serrano Cueto (Cádiz, 1965), és poeta, narrador i professor universitari. Llicenciat en Filologia Clàssica per la Universidad de Sevilla, es va doctorar a la Universidad de Cádiz d'on és Professor Titular de Filologia Llatina.
A part de les seves publicacions universitàries i col·laboracions en revistes, ha publicat els llibres de poesia "No quieras ver el páramo" (Isla de Siltolá, 2010) i "Son caminos" (Del Centro Editores, 2012), la miscel·lània "Papeles Secundarios" (Isla de Siltolá, 2013) i els llibres de relats i microrelats "Fuera pijamas" (De Barris, 2010) i "Zona de incertidumbre" (Paréntesis, 2011). 
Guanyador del tristament desaparegut premi de microrelats El Basar de Montcada i Reixach 2009, ha estat inclòs en les antologies del gènere com "Velas al viento: los microrrelatos de la Nave de los Locos" (Cuadernos del Vigía, 2010. Ed. de Fernando Valls), "Antología del microrrelato español (1906-2011). El cuarto género narrativo" (Cátedra, 2012. Ed. de Irene Andres-Suárez), "Mar de pirañas. Las nuevas voces del microrrelato español" (Menoscuarto, 2012. Ed. de F. Valls) i "De Antología. La logia del microrrelato" (Talentura, 2013. Ed. de Rosana Alonso i Manu Espada).

El seu blog literari: El baile de los silenos







*Antonio Serrano Cueto




Finalizamos la sección de audiomicrorrelatos de la temporada con dos microrrelatos del escritor Antonio Serrano Cueto.

Conjuntamente con las dedicatorias, los audiomicrorrelatos es una de las secciones del blog más personal y queridas, ya que nos acerca a los autores y autoras a La Microbiblioteca, y de La Microbiblioteca a todos vosotros. A la vuelta del verano, más.




Antonio Serrano Cueto (Cádiz, 1965), es poeta, narrador y profesor universitario. Licenciado en Filología Clásica por la Universidad de Sevilla, se doctoró en la Universidad de Cádiz donde es Profesor Titular de Filología Latina.
Además de sus publicaciones universitarias y colaboraciones en revistas, ha publicado los libros de poesía No quieras ver el páramo (Isla de Siltolá, 2010) y Son caminos (Del Centro Editores, 2012), la miscelánea Papeles Secundarios (Isla de Siltolá, 2013) y los libros de relatos y microrrelatos Fuera pijamas (De Barris, 2010) y Zona de incertidumbre (Paréntesis, 2011). 
Ganador del tristemente desaparecido premio de microrrelatos El Basar de Montcada i Reixach 2009, ha sido incluido en las antologías del género, entre ellas Velas al viento: los microrrelatos de la Nave de los Locos (Cuadernos del Vigía, 2010. Ed. de Fernando Valls), Antología del microrrelato español (1906-2011). El cuarto género narrativo (Cátedra, 2012. Ed. de Irene Andres-Suárez), Mar de pirañas. Las nuevas voces del microrrelato español (Menoscuarto, 2012. Ed. de F. Valls) y De Antología. La logia del microrrelato (Talentura, 2013. Ed. de Rosana Alonso y Manu Espada).

Su blog literario: El baile de los silenos





Seducción




Antonio Serrano Cueto
Fuera Pijamas (De Barris, 2010)







Preludio de otoño





Antonio Serrano Cueto
Zona de incertidumbre (Paréntesis, 2011)









Al fons de La Microbiblioteca podeu trobar els dos microrelats a:



En el fondo de La Microbiblioteca podéis encontar los dos microrrelatos en:









Fitxa bibliogràfica / Ficha bibliográfica

Signatura                            N Ser
Classificació                        834.40"20"
Autor                                  Serrano Cueto, Antonio
Títol                                    Fuera pijamas : microrrelatos / Antonio Serrano Cueto
Publicació                           [Barcelona] : DeBarris, 2010
Descripció física                  117p. : 17cm
ISBN / ISSN                        9788493731489
Matèria                               Microrelats










Fitxa bibliogràfica / Ficha bibliográfica

Signatura                                N Ser
Classificació                            834.40"20"
Autor                                      Serrano Cueto, Antonio
Títol                                        Zona de incertidumbre / Antonio Serrano Cueto
Publicació                               Sevilla : Paréntesis ; 2011
Descripció física                      288 p. ; 22 cm
Col·lecció                               Umbral (Paréntesis) ; 56
ISBN / ISSN                            9788499192185